CUM SE FACE COMANDA

Comanda poate fi facuta in doua moduri:

a) comanda on line. Pentru a face acest tip de comanda este necesara inscrierea pe site-ul www.mag-plantesiflori.ro cu completarea tuturor datelor solicitate si furnizarea unei adrese de email valabile. Dupa inscrierea pe site clientul poate comanda produsele dorite. La finalizarea comenzii clientul va primi un email de confirmare a primirii comenzii. In cel mai scurt timp (1-2 zile lucratoare) clientul va fi contactact de catre un reprezentant al vanzatorului pentru a i se confirma disponibilitatea in stoc a produselor comandate si modalitatea de plata si transport.

Dupa primirea pe email a confirmarii comenzii, clientul are obligatia de a verifica toate datele inscrise in comanda si de a notifica in scris in cazul aparitiei unor eventuale erori. Vanzatorul nu se face responsabil de intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, erori, defectiuni, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unei forte majore.

Clientul are posibilitatea de a modifica comanda efectuata, anterior primirii email-ului de confirmare sau ulterior, cu acordul vanzatorului. Exceptia face cazul in care produsele au fost pregatite pentru expediere si numai prin comunicarea scrisa a acestor modificari. In aceasta comunicare se va mentiona exact numarul comenzii inregistrate, data efectuarii comenzii, datele de identificare ale clientului, asa cum au fost mentionate in comanda. In cazul in care modificarile efectuate nu respecta cumulativ conditiile stabilite, vanzatorul nu este culpabil in ceea ce priveste onorarea comenzii care a fost comunicata initial fara a se tine cont de modificarile efectuate de client.

b) comanda telefonica. Comanda se poate realiza telefonic prin efectuarea unui apel la numarul afisat la rubrica contact pentru a primi toate informatiile necesare privind inscrierea pe site, efectuarea comenzii online, informatii despre produse sau ajutor de la un specialist. Comanda telefonica nu implica obligatii din partea vanzatorului fara confirmarea in scris a comenzii conform instructiunilor primite prin telefon.

Dupa primirea pe email a confirmarii comenzii, clientul are obligatia de a verifica toate datele inscrise in comanda si sa faca notificarea in scris in cazul aparitiei unor eventuale erori. Vanzatorul nu se face responsabil de intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, erori, defectiuni, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unei forte majore.